tisdag 5 juni 2012

So if you flash your heart I won't mistreat it. Promise. - Sara

I feel like it's time to bring something to the table(blog?) for me right now.

Börjar med denna låt som är så stört bra. Lillkillen i början av musikvideon får mitt hjärta att smälta lite. Söt.

Annars då? Jo det är bra. Det sista skolarbetet är i princip avklarat och jag är redo för sommarlov. Ser ut genom fönstret just nu och möts av moln på himlen och en sol som inte helt ännu gått ner, det är fint. Jag älskar naturen. Jag älskar inte att vara ute i skogar och vara ordentlig men jag älskar bara känslan av att se solen gå ner en jobbig(eller varför inte jättebra?) dag. Jag älskar att gå genom stora parker och se på träd, blommor och gräsmattor som sträcker sig längre än jag kan se. Jag älskar London. Fullkomligt förälskad i deras storstad som bryts av med stora vackra parker. Någon dag vill jag bo där. Andas deras luft och prata deras språk med deras accent. Jag älskar mycket. Människor, språk, byggnader, musik, upplevelser, mat, nya ställen. Så mycket fint som jag vill uppleva, jag behåller fortfarande hoppet för att jag en dag kommer se tillbaka på mitt liv och glädjas över alla vackra stunder jag fått uppleva. Vägrar ge upp. Vägrar nöja mig. Vägrar leva mitt liv på en annan människas villkor. Jag vill leva för att se och göra saker. Många olika saker.

Livet är gott, alltså. Mest det jag ville ha sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar