måndag 17 september 2012

Travel around the world. -Sara

Ställen som jag har varit på(och kommer ihåg samt stannat i längre än att kört igenom):

Frankrike(Paris)
Storbritannien(London x 2)
Spanien(Barcelona, Palma de Mallorca, Torrevieja och något ställe jag inte kommer ihåg vad det heter)
USA(Melbourne, Orlando- båda i Florida)
Grekland(Samos)
Polen(Warsawa)
Tyskland(Berlin tror jag att vi var i?)
Finland
Norge
Danmark

Ställen som jag vill besöka:
Singapore
Kina
Japan
Ryssland
Nya Zeeland
Andra ställen i USA
Brasilien(Rio De Janeiro och se de långa stränderna samt statyn på berget)
Australien
Något land i Afrika
Storbritannien igen
Frankrike igen
Italien
Irland
Island(men dit ska jag ju om

Kort sagt resten av världen.
wey let's hope I'll get to visit some of them ok? cross your fingers for me!!

Rooftop Infinity Edge Pool i Singapore
Rio De Janeiro
Irland
Grand Canyon
Nya Zeeland





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar