måndag 23 april 2012

Life’s a fight of wrong and right That’s tearing me apart Oh but what the cross has done Yeah the world will try to battle for my heart But the war is already won.

Denna helg har satt allt på de platser där det hör hemma. Känner mig upplyft och så GLAD för att leva där jag är just nu! Trivs så bra med de människor jag omringar mig med och tackar och bockar för att jag får sådan kärlek från alla håll och kanter, vill bara ge tillbaka så mycket som det går.

Hur mår du? Är svaret bra är jag jätteglad för din skull men är svaret dåligt så hoppas jag innerligt att du får lyftas upp på samma sätt som jag blivit denna helg. Jag somnar med ett leende på läpparna trots nationella prov och engelska-uppgift som stressar. Tack Gud för att du finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar