fredag 13 april 2012

Tokerier. -Sara

Så frågan är ju, vilka kan man lita på i sitt liv? Jag tror att jag i mitt liv har ganska lätt för att prata om mig själv och det jag har upplevt men betyder det att jag litar på alla jag pratar med då? Nej. Det är ytterst få som jag verkligen litar på och nu då detta skrivs så vet jag faktiskt inte ens vilka dessa är. Har förtrott mig själv på ganska många personer genom alla år i mitt liv men oturligt nog har de flesta kommit och gått, känns det som. Därför återstår frågan, vilka kan man verkligen lita på? Eller vem kan man verkligen lita på? Jag vet inte. Jag tror på att vara öppen mot alla och inte vara rädd för att 'visa sig' men efter för många besvikelser tappar man suget på att vara sådan. Jag tror att jag har mycket att ge och därför ger jag många människor chansen att lära känna mig OM DE VILL. Det kan svida om det går fel och man blir 'lämnad ensam' men i slutet tror jag ändå att man vinner på att bjuda på sig själv. Ingen är som duuuu ju..!!! Att lita på människor fullt ut har jag dock svårt för på grund av min bakgrund, jag kan bjuda på mig själv till en viss gräns.
Men jag ska bli bättre.

Världen är trasig och alltför många människor i den också, jag vägrar dock vara en av dem. Enjoy life readerzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar