torsdag 5 april 2012

Sara, första inlägget!

Hey reader(s?). Jag har aldrig varit bra med ord, jag har ofta haft svårt för att uttrycka mig i seriös mening IRL så att säga. Jag behöver ofta lite "betänketid" innan jag kommer med ett bra svar på en fråga eller ett råd till någon, av denna anledning har jag alltid älskat att skriva. Jag har många gånger skrivit vad som känns som milslånga dokument om vad som rör sig i mitt huvud följt av att sedan deleta hela dokumentet tillsammans med de tankar jag skrivit ut, det har funkat bra för att släppa taget om jobbiga saker! Det enda negativa är att ingen någonsin tagit del av mina absolut innersta tankar, de känslor som kryper upp när man mår som värst och bara vill gömma sig under täcket hela dagen, detta kanske är på gott och ont i och för sig.

I denna blogg kommer jag försöka att inte bara skriva när jag mår dåligt över något. Människor kommer alltid ha tider då man mår lite sämre men de övertagande delarna av mitt liv är ändå positiva och glada stunder skulle jag vilja påstå, dessa vill jag också skriva om. Jag vill skriva om mina vänner, min familj, mina hopp, tro, framtiden och sådant som gör mig sådär fruktansvärt glad och tacksam på alla sätt och vis, även dessa tankar är något som många inte fått tagit del av tyvärr. I denna blogg vill jag vara ärlig och ta mig tid för att verkligen skriva så som jag känner- sååååååååååååååå ja, njut och inspireras av mig och Mathildis!


/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar